Ledige stillinger: Bindal kommune har ledige stillinger som pedagogiske ledere i barnehagen

Bindal kommune har ledige stillinger som pedagogiske ledere i barnehageavdelingene på Terråk, Bindalseidet og Kjella. Søknadsfristen er 28. april 2023.

Bindal kommune har følgende ledige stillinger som pedagogiske ledere ved Bindal barnehage:

Terråk

74% stilling. 15% av stillingen er fast. Resterende er midlertidig for perioden 1.8.2023 - 31.7 2024.

Kjella

37% stilling: 30% av stillingen er fast. Resterende er midlertidig for perioden 1.8.2023 - 31.7.2024.

Bindalseidet

45% stilling: 10% av stillingen er fast. Resterende er midlertidig for perioden 1.8.2023 - 31.7.2024.

I den grad det er ønskelig vil vi forsøke å kombinere stilinger.

Kvalifikasjoner

• Godkjent utdanning som barnehagelærer evt. annen pedagogisk utdanning på høgskolenivå med videreutdanning i barnehagepedagogikk, jfr. Lov om barnehager.
  • Såfremt vi ikke får kvalifisert personell som søkere til stillingene vil det være aktuelt å ansette på dispensasjon.

Personlige egenskaper

• Har evnen til å skape gode og trygge relasjoner.
  • Er velfungerende og samarbeidsorientert i team.
  • Deltar aktivt i arbeidet med å skape et godt arbeidsmiljø.
  • Samarbeider godt med foresatte.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til styrer Arnfinn Hamnes, telefon 915 62008.

Politiattest må framlegges ved tilsettelse.

For stillingene gjelder tilsetting og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover og reglement. Lønn i henhold til tariffavtale.

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no innen 28.04.2023 CV vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.

Utlysningen ligger også på arbeidsplassen.no