Sommerjobb for ungdom

Bindal kommune tilbyr sommerjobb for skoleungdom. Ungdom som fyller 17 år i søknadsåret, har førsteprioritet. Dersom det er få søkere kan det gis tilbud om jobb også til ungdom som fyller 16 år og 18 år. Det gis tilbud om 2 uker sommerjobb pr. søker. Varigheten kan forlenges til 3 uker dersom det er få søkere. Søknadsfrist er 22. april.

SOMMERJOBB FOR UNGDOM – BINDAL KOMMUNE

Bedrifter i Bindal kommune kan søke om tilskudd på kr 2 000,- pr. uke pr. ungdom (maksimalt 2 uker). Bindal kommune vil videreformidle søkere til de bedrifter som søker om støtte. Dette så langt de økonomiske rammene tilsier det.

Ved eventuelle spørsmål, ta kontakt med avd. ingeniør, plan og utvikling,
Astrid Nilssen, tlf. 900 37 732

SØKNADSFRIST 22. APRIL 2022

Elektronisk søknadsskjema finner du her:
Søknad om sommerjobb for skoleungdom - Bindal kommune

Retningslinjer for sommerjobb for skoleungdom finner du her:
Retningslinjer for sommerjobb for skoleungdom - Hovedportal - Bindal kommune
Punkt 10 i retningslinjene trer i kraft i 2023.