Bindal kommune inviterer til markedsdialog

Bindal kommune inviterer til markedsdialog. Anskaffelsen gjelder pasientvarsling, digitalt tilsyn og digital hjemmeoppfølging.

Dialogen vil gjennomføres en-til-en og være digital (Teams). Leverandørene bes presentere løsninger på en behovsbeskrivelse. Ta kontakt med arne.bangstad@bindal.kommune.no for å få tilsendt beskrivelsen. Det tas utgangspunkt i 45 minutter for hver leverandør.  Hvis et stort antall leverandører melder seg på, vil dialogen fortsette på en annen dato.

Bindal kommune har en egen prosjektgruppe bestående av ansatte på institusjon, hjemmetjenester, miljøtjeneste og forvaltning. Leverandør bør, i sin presentasjon, sette av tid til at gruppen kan stille spørsmål. Spørsmål og svar vil bli referatført og leverandør vil få mulighet til å besvare spørsmålet mer utfyllende i referat.

Påmelding ved å fylle ut et enkelt Forms-skjema. Frist for påmelding er fredag 3. mai klokken 15:00. Etter denne fristen sendes det ut Teams-innkalling som spesifiserer leverandørens møtetidspunkt den 7. mai.