Arbeid i tunneler i Bindal

Arbeid i tunneler

Frem til 20. desember foregår arbeider med å bytte lys i tunneler i Bindal kommune. Dette styrer ikke Bindal kommune over, men vi forsøker å formidle videre den informasjon vi får fra Statens Vegvesen.

Sjekk trafikkmeldinger på Statens Vegvesen sine sider for å få best mulig oppdatert informasjon om de tunneler som er viktig for deg.

Tidligere informasjon i dag om at arbeider er startet i Kollstraumen og Heimatunnelen stemmer ikke. Av informasjon pr. nå skjer dette tidligst om 2 uker.

Uansett tidspunkt for stenging opplyser Statens Vegvesen om at det tilpasses skolebuss, kollektivtransport og ferjetider.

Utrykningskjøretøy kan passere ved forsiktighet, etter å først å ha tatt kontakt med stedsansvarlig på mobil.

Ved spørsmål kontakt stedsansvarlig Magnus Marøy tlf. 905 77 588 eller Daniel Gullaksen, tlf. 934 47 658.

Arbeid i tunneler i Bindal