Innkalling til kommunestyremøte torsdag 14. desember

Innkalling med saksliste er nå lagt ut til kommunestyrets møte kl 0900 den 14. desember.

Innkalling med saksliste er nå lagt ut til kommunestyrets møte på Bindal rådhus kl 0900 den 14. desember.

Orientering fra Bindalstreffet i Trondheim 18.11.2023 v/Eskil Skarstad og Hans Otto Helstad.
Orientering fra ordføreren.
Spørretimen.
Sak - Budsjettregulering 1/2023 - drift, vil bli ettersendt.
Utdeling av Bindal kommunes tiltakspris for 2023.

Her finner du lenke til innkalling og saksliste.

Her er lenke til direkte overføring av møtet.

Tilleggssak: Budsjettregulerin (PDF, 208 kB)g 1/2023

Når det gjelder sak 92/2023 Kystriket IKT – samarbeidsavtale kommunalt oppgavefellesskap:

I vedlegg 1 samarbeidsavtale mangler tabellen under punkt 8 økonomi og eierbidrag fra deltakerkommunene. Kommunedirektøren ber om at kommunestyret godkjenner at denne føres til under avtalens punkt 8 slik:

Den enkelte kommune skal forplikte seg til å bidra med den prosentvise ressursfordelingen som står i tabellen nedenfor:

Et bilde som inneholder tekst, skjermbilde, Font, nummerAutomatisk generert beskrivelse