Ledig stilling: Helsesekretær, fast stilling 100%.

I Bindal kommune er det ledig 100% fast stilling som helsesekretær ved Bindal legekontor, med tiltredelse 1. januar 2021. Søknadsfristen er 16. oktober.

I Bindal kommune er det ledig 100% fast stilling som helsesekretær ved Bindal legekontor, med tiltredelse 1.1.2021.

Bindal legekontor har sine lokaler på rådhuset i kommunesenteret Terråk. I tillegg til kommuneoverlegen er det 3 stillinger som fastleger og 3 stillinger som helsesekretærer. Bindal legekontor har over år hatt stabil dekning av personell, har god fagkompetanse og et aktivt og lærende arbeidsmiljø.

Ansvarsområdet og arbeidsoppgaver:

• Resepsjon og telefonhåndtering
  • Administrative oppgaver, timebestilling mm.
  • Laboratoriearbeid
  • Andre arbeidsoppgaver etter kontorets behov

Kvalifikasjoner:

• Autorisasjon som helsesekretær. Annet helsepersonell med relevant erfaring kan også søke
  • Erfaring fra tilsvarende arbeid er en fordel
  • Søker må gode kommunikasjonsevner i norsk, skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du evner å arbeide målrettet, selvstendig, strukturert og ansvarsbevisst
  • Du har god serviceholdning og godt humør
  • Være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og være en bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • Faglig fokusert og liker utfordringer
  • Trives i en hektisk hverdag og i møte med våre pasienter

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Stillingen krever at godkjent politiattest framlegges før tiltredelse.

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til kontorleder Nina Aune, telefon 750 32560.

For stillingen gjelder tilsetting, lønn og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KLP med 2 % innskudd. Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig. Bindal kommune har en ordning med nedskrivning av studiegjeld for innbyggere som er under 35 år. Retningslinjene finnes på www.bindal.kommune.no

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no, 16.oktober 2020. CV vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.