Ledig stilling: Sykepleier i hjemmetjenesten

I Bindal komme er det ledig 100 % fast stilling som sykepleier, med tiltredelse 18. januar 2021. Tjenestested for tiden er hjemmetjenesten. Søknadsfrist 5. januar 2021.

Fast stilling som sykepleier

I Bindal komme er det ledig 100 % fast stilling som sykepleier, med tiltredelse 18.1.2021. Tjenestested for tiden er hjemmetjenesten.

Kort om stillingen:

• Stillingen er i hjemmetjenestens årsturnus med 17 helger pr år.
  • Samarbeider tett tverrfaglig med lege, fysioterapeut, ergoterapeut og helsefagarbeidere for å få til et helhetlig pasientforløp.
  • Oppmøtested for tiden Bindalseide
  • Det kreves politiattest ved tiltredelse

Ansvarsområdet og arbeidsoppgaver:

• Ha ansvaret for sykepleiefaglig observasjon, tiltak og oppfølging av brukere
  • Bidra til å sikre forsvarlig pleie- og omsorgstjenester, og at oppgaver utføres i tråd med kvalitetskrav og lovverk
  • Bidra til et godt samarbeid med pasienter og pårørende.
  • Være aktiv pådriver for å skape et godt fagmiljø og bidra til samarbeid på tvers av faggruppene.

Vi ønsker du at har:

• Fullført sykepleierfaglig høgskole utdanning.
  • Nasjonal norskprøve nivå 3, og gode kommunikasjonsferdigheter.
  • Kan bruke IKT-verktøy, - vi har Visma profil og digitale kvalitetssystem.
  • Førerkort kl B

Personlige egenskaper:

• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • Du evner å arbeide målrettet, selvstendig, strukturert og ansvarsbevisst.
  • Du har god serviceholdning og godt humør
  • Være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og være en bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • Faglig fokusert og liker utfordringer.
  • Ønskelig med evne til å jobbe i miljø i omstilling.

Vi tilbyr

• Trivelig arbeidsplass med god opplæring, oppfølging med fadderordning og veiledning.
  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver i et aktivt, lærende og engasjerende arbeidsmiljø.
  • Et bredt spekter av faglige utfordringer med brukere i alle aldersgrupper og ulike hjelpebehov.
  • Opplæring i fagsystem som avdelingen bruker.

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til leder hjemmetjenester Anita S Lund, tlf 48213845/41606137

For stillingen gjelder tilsetting, lønn og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KLP med 2 % innskudd. Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig. Bindal kommune har en ordning med nedskrivning av studiegjeld for innbyggere som er under 35 år. Retningslinjene finnes på www.bindal.kommune.no

Bindal kommune praktiserer meroffentlighetsprinsippet, og gjør oppmerksom på at det vil bli utarbeidet en offentlig søkerliste etter at søknadsfristen er ute. Søkere som ønsker konfidensiell behandling bes grunngi det særskilt i søknaden. I tilfelle kommunen ikke finner tilstrekkelig begrunnelse for å bli unntatt offentlighet vil du bli kontaktet. Du kan da, om du ønsker det, velge å trekke søknaden.

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no, **innen 5.1.2021.**CV vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.