Ledig stilling: Tilkallingsvikar som helsesekretær

I Bindal kommune har vi behov for tilkallingsvikar som helsesekretær ved Bindal legekontor.Søknadsfristen er 25. mars.

Tilkallingsvikar som helsesekretær

Bindal legekontor har sine lokaler på rådhuset i kommunesenteret Terråk. I tillegg til kommuneoverlegen er det 3 stillinger som fastleger og 3 stillinger som helsesekretærer. Bindal legekontor har over år hatt stabil dekning av personell, har god fagkompetanse og et aktivt og lærende arbeidsmiljø.

Ansvarsområdet og arbeidsoppgaver:

• Resepsjon og telefonhåndtering
  • Administrative oppgaver, timebestilling mm.
  • Laboratoriearbeid
  • Andre arbeidsoppgaver etter kontorets behov

Kvalifikasjoner:

• Autorisasjon som helsesekretær. Annet helsepersonell kan også søke
  • Erfaring fra tilsvarende arbeid er en fordel
  • Søker må gode kommunikasjonsevner i norsk, skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

• Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du evner å arbeide målrettet, selvstendig, strukturert og ansvarsbevisst
  • Du har god serviceholdning og godt humør
  • Være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og være en bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • Faglig fokusert og liker utfordringer
  • Trives i en hektisk hverdag og i møte med våre pasienter

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Stillingen krever at godkjent politiattest framlegges før tiltredelse.

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til helse- og velferdssjef Arnt Myrvold 971 62730.

For stillingen gjelder tilsetting, lønn og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KLP med 2 % innskudd.

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no, 25.mars 2022. CV vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.