Ledig stilling: Vikariat som renholder

Ved Ivarhaugveien bo- og aktivitetssenter og Parkveien på Bindalseidet har vi ledig vikariat i 32 % stilling som renholder i Bindal kommune. Tiltredelse 28.03.22 og med varighet til 31.08.22. Søknadsfrist 10. mars.

Arbeidet består av renhold på fellesareal fire timer per dag, 3 dager i uka (mandager, onsdager og fredager).

Fagbrev foretrekkes, men ingen betingelse.

Det søkes etter en person som er grundig og som kan jobbe selvstendig, med de oppgaver som blir tildelt.

For stillingen gjelder tilsetting, lønn og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemskap i KPL med 2% innskudd.

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til renholdsleder Torny Myrvang på telefon 900 85477.

Politiattest framvises ved tilsettelse.

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no innen10.03.2022. Cv vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.

Du kan se hele utlysningen på arbeidsplassen.no.