Vilttilskudd - ekstra søknadsomgang

Nordland fylkeskommune lyser ut en ekstraordinær søknadsrunde for tilskudd til vilttiltak. Formålet er som før å bidra til å gjennomføre oppgaver innen viltforvaltningen av lokal eller regional karakter. Kommuner, lag, foreninger og enkeltpersoner kan søke. Søknadsfrist: 30. september

Formålet er som før å bidra til å gjennomføre oppgaver innen viltforvaltningen av lokal eller regional karakter. Kommuner, lag, foreninger og enkeltpersoner kan søke. Søknader som bidrar til kompetanseheving blant jegere og rettighetshavere prioriteres høyt. Enkeltpersoner, frivillige organisasjoner, kommuner og institusjoner kan søke.
Maksimal tilskuddsandel er 50 %.

Søknad skal sendes inn gjennom Miljødirektoratets søknadssenter. Husk å presisere at søknaden gjelder Nordland.
NB. Det blir ny ordinær søknadsomgang i januar.
Søknadsfrist: 30. september