Ferievikarer sommeren 2020

Det er søknadsfrist 10. mars for å søke på ferievikarjobber i hjemmetjenesten, på sykehjemmet og som renholdere.

FERIEVIKARER – BINDAL KOMMUNE  SOMMEREN 2020

Hjemmetjenesten

• Sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere og sykepleierstudenter  i hjemmesykepleien.  Må ha førerkort.
  •  Miljøarbeidere i heldøgns bolig Terråk/Bindalseidet.  Bør ha førerkort.

Kontaktperson: Anita S.Lund, tlf 750 32500.

Sykehjemmet

• Sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, sykepleierstudenter og helsefagstudenter  til pleieavdeling.
  • Assistenter i  vaskeri og kjøkken.

Kontaktperson: Heidi Pedersen, tlf. 750 32500.

Politiattest må framlegges før du kan tiltre feriearbeidet.

Det må påregnes jobbing annenhver helg i hjemmetjenesten og sykehjemmet.

PLAN- OG UTVIKLINGSAVDELINGEN

Renhold

Assistenter til renhold på sykehjem, rådhus, barnehage og andre kommunale bygg.

Kontaktperson for renhold: Torny Myrvang tlf. 900 85 477

Felles for alle stillinger:

Ferieperioden strekker seg fra uke 26 t.o.m uke 33.

Søkere må oppgi tidsrommet de kan jobbe, og hvilken avdeling de søker til. Mobilnummer, fødselsnummer og e-postadresse oppgis i søknaden. Vedlegg til søknaden MÅ sendes som pdf.

Studenter innen sykepleie og vernepleie under høyskoleutdanning lønnes som følgende:

Første år: kr 360.700

Etter fullført første år og andre år: kr 376.300

Etter fullført andre år og tredje år: kr  400.000

Tilsetting skjer på vilkår etter gjeldende lover, regler og tariffavtale for kommunal sektor.

Søknad sendes Bindal kommune: postmottak@bindal.kommune.no eller Bindal kommune, rådhuset, Oldervikveien 5, 7980 Terråk.

Søknadsfrist : 10.03.2020  Søknader etter denne frist kan tas med hvis behovet for vikarer fremdeles er tilstede.