Lærling barne- og ungdomsarbeider – søknadsfrist 1.april 2019

Har du lyst på læreplass som barne- og ungdomsarbeider i Bindal kommune? Vi har ledig læreplass innen faget barne- og ungdomsarbeider.

Lærling barne- og ungdomsarbeider – søknadsfrist 1.april 2019

Har du lyst på læreplass som barne- og ungdomsarbeider i Bindal kommune?

Vi har, med forbehold om godkjenning av kommunestyret, ledig læreplass innen faget barne- og ungdomsarbeider.

Kvalifikasjoner

• Vi søker lærling som har bestått VG1 og VG2
  • Søkere som ikke har bestått enkeltfag, kan bli vurdert
  • Lite fravær vektlegges

Vi ønsker en lærling som

• Er engasjert, motivert og interessert i faget
  • Evner å samarbeide med andre
  • Har god holdninger i arbeid med mennesker
  • Er kreativ, fleksibel og løsningsorientert
  • Er strukturert og evner å jobbe systematisk

Om tjenestestedet

• Som lærling i barne- og ungdomsarbeiderfaget jobber du i oppvekstsektoren fordelt på barnehage og skole. Du får erfaring med og kunnskap om barn, elever og det å arbeide i barnehage og skole. Du skal oppleve mestring og progresjon. Vårt mål er at du skal bestå fagprøven på en best mulig måte.

Vi kan tilby deg

• En variert og lærerik praksis med gode utviklingsmuligheter
  • Tett oppfølging og veiledning
  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver i et aktivt, lærende og engasjerende arbeidsmiljø

Annet

• Søkere med ungdomsrett vil som hovedregel bli prioritert
  • Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss, uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til styrer Arnfinn Hamnes og/eller rektor Kari Lillemark, telefon 750 32500 eller e-post arnfinn.hamnes@bindal.kommune.no og kari.lillemark@bindal.kommune.no

For stillingen gjelder tilsetting og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover og reglement. Lønn i henhold til tariffavtale. Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig.

Bindal kommune praktiserer meroffentlighetsprinsippet, og gjør oppmerksom på at det vil bli utarbeidet en offentlig søkerliste etter at søknadsfristen er ute.

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no, innen 01. april 2019. CV vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.

Bindal kommune har nesten 1500 innbyggere og er den sørligste kommunen i Nordland med vakker natur og gode jakt-, fiske- og friluftsmuligheter. Vi har et aktivt kulturliv med mange lag og foreninger som legger ned stor frivillig innsats for å skape aktivitet og trivsel rundt i hele kommunen. Vi tilbyr trygge oppvekstsvilkår for barn og unge i en kommune som er opptatt av å yte gode tjenester til innbyggerne. Havbruk, treindustri og jordbruk står sentralt.