Ledige stillinger: Barne- og ungdomsarbeidere

Det er ledig tre stillinger som barne- og ungdomsarbeider i Bindal kommune. Søknadsfristen er 30. desember 2022.

Ledig stilling som barne- og ungdomsarbeider i Bindal barnehage

Bindal kommune har ledig 100% fast stilling som barne- og ungdomsarbeider ved Bindal barnehage, avdeling Terråk, fra 09.01.2023. Det søkes fortrinnsvis etter personer med fagbrev som barne- og ungdomsarbeidere, men søkere med annet relevant fagbrev eller erfaring vil også bli vurdert.

Ledig vikariat som barne- og ungdomsarbeider i Bindal barnehage

Bindal kommune har ledig vikariat i 60% stilling som barne- og ungdomsarbeider ved Bindal barnehage, avdeling Kjella, for perioden 09.01.23 - 31.07.23. Det søkes fortrinnsvis etter personer med fagbrev som barne- og ungdomsarbeidere, men søkere med annet relevant fagbrev eller erfaring vil også bli vurdert.

Ledig vikariat som barne- og ungdomsarbeider ved Terråk skole

Ved Terråk skole har vi ledig 60% vikariat som barne- og ungdomsarbeider med mulighet for utvidelse til 80% fra 09.01.23 - 31.07.23.