Ekstremværet Ingunn: Skoler og barnehager i Bindal torsdag 1. februar

Bindal kommune planlegger å holde skolene og barnehagene åpne i morgen torsdag 1. februar, men transportør har bestemt at det ikke går skoleskyss. Foreldre må selv vurdere forsvarlig transport til og fra skole og barnehage ut fra lokale forhold.

Dersom det oppstår langvarig strømbrudd, kan det føre til at skoler og barnehager stenges. Kriseledelsen følger situasjonen løpende, og vil ha nytt møte torsdag morgen kl. 07.00. Vi vil informere om eventuelle endringer på SMS og e-post.