Ledig stilling: Helsesykepleier, 50%

Helsestasjonen i Bindal kommune har ledig 50% fast stilling som helsesykepleier. Tiltredelse 17. august. Søknadsfristen er 26. juni 2020.

Helsesykepleier

Helsestasjonen i Bindal kommune har ledig 50% fast stilling som helsesykepleier. Tiltredelse 17.august.

Kvalifikasjoner

• Godkjent utdanning som helsesykepleier. Helsesykepleierstudenter og offentlig godkjente sykepleier kan også søke. Kompetanse innen barns psykiske helse er ønskelig
  • Relevant arbeidserfaring
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt.
  • Gode norskkunnskaper, god skriftlig og muntlig framstillingsevne

Arbeidsoppgaver og ansvarsområde

• Helsestasjon aldersgruppe 0-5 år
  • Skolehelsetjeneste barne- og ungdomsskole
  • Helsestasjon for ungdom
  • Vaksinering iht barnevaksineprogram/reisevaksinering
  • Oppgaver innen smittevern
  • Foreldreveiledning
  • Hjemmebesøk
  • Tverrfaglig samarbeid (BTI)
  • Faglig utvikling og faglig oppdatering innenfor ansvarsområdet
  • Andre oppgaver innen sektorens ansvarsområde kan tillegges stillingen

Om tjenestestedet

Bindal helsestasjon har sine lokaler på rådhuset i Bindal.

Vi har to skoler og tre barnehager i kommunen som vi betjener. Vi har stort sett besøksdager på skolene annenhver uke, og i barnehagen er vi etter behov. Vi jobber tverrfaglig, etter BTI-modellen, og samarbeider interkommunalt og med spesialisthelsetjenesten.

Den som tilsettes må ha førerkort og disponere bil. Gyldig politiattest må framvises.

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til ledende helsesykepleier Marianne Berg-Hansen, telefon 414 35 679.

For stillingen gjelder tilsetting og arbeidsvilkår iht. gjeldende lover og reglement. Lønn i henhold til tariffavtale.

Søknad med CV sendes postmottak@bindal.kommune.no innen 26.6.2020 CV vil bli brukt som grunnlag i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.