Helse- og velferdssektoren utlyser to oppdrag for transport av middag til ulike abonnenter på egen
bopel. Oppdragene er delt opp i 2 ruter. Begge ruter starter på Terråk, men rute 1 vil inkludere alle
abonnenter på Terråk og grendene Helstad/Bangstad og Åbygda. Rute 2 vil inkludere alle grender i
ytre strøk av kommunen inkludert Bindalseidet, Horsfjord, Skjelviksjøen, Røytvoll, Holm m.m.
Helse- og velferdssektoren utlyser to oppdrag for transport av middag til ulike abonnenter på egen
bopel. Oppdragene er delt opp i 2 ruter. Begge ruter starter på Terråk, men rute 1 vil inkludere alle
abonnenter på Terråk og grendene Helstad/Bangstad og Åbygda. Rute 2 vil inkludere alle grender i
ytre strøk av kommunen inkludert Bindalseidet, Horsfjord, Skjelviksjøen, Røytvoll, Holm m.m.
Kommunen har for tiden ni abonnenter, men tallet vil variere og har tidvis vært opp mot 20.
Dagens antall forventes å øke slik at eventuelle tilbydere må ha kapasitet til å kjøre flere middager til flere
adresser.
Oppdraget starter på Bindal sykehjem hver dag 14:00 hvor middag hentes på kjøkkenet. Middag er
ferdig pakket med eget varme-element. Beholdere returneres påfølgende dag klokka 14:00. Middag
skal leveres hver enkelt abonnent innen 16:00. Abonnementene inngås på månedsbasis og gjelder
alle dager i uken inkludert helligdager.
Oppdraget honoreres med statens satser for kjøregodtgjørelse (for tiden 3,90 pr km) og kroner 145,-
pr dag. Tilbydere forventes å kunne føre en digital kjøredagbok og ha bil som sikrer
last på en måte som gjør at beholderne kan fraktes i plan.
Utbetaling skjer etterskuddsvis hver måned basert på antall kjørte kilometer og leverte middager.
Tilbydere må ha meget god muntlig fremstillingsevne og kunne etablere tillit til abonnentene.
Tilbydere må være punktlig, nøyaktig og ansvarsfull. Tilbydere må gjerne være frivillige
organisasjoner, lag eller pensjonister.
Oppdraget vil ha oppstart 1.1.2019 og gjelde for et år med mulighet for løpende forlengelse.
Tilbydere bes melde sin interesse for oppdraget til postmottak@bindal.kommune.no innen 1. november
2018. Interesserte vil bli innkalt til et intervju hos Koordinerende Enhet. Ved konkurranse om oppdraget
vil egnethet bli tillagt avgjørende vekt.